Author |
Message |
carnogheel |
Posted: Mon 22:29, 12 Nov 2007 Post subject: |
|
Wrzucam okrojona nebule na SVNa. Posiedzi tam dopoki bedziemy mieli dostatecznie duzo miejsca.
przy kompilacji nebuli musicie pamietac o:
- informacje o kompilacji nebuli znajduja sie na: http://nebuladevice.cubik.org/documentation/nebula2/Nebula2CompilingOSWin32.shtml
- czesc dependencies do NB2 i mangalore sciagnalem i wrzucialem do SVNa, jednak ciagle moze sie zdarzyc ze przy linkowaniu dostaniecie blad o brakiu jakiejs biblioteki. Wtedy info do mnie
- ustawieniu scierzek do includow i libow DXSDK w Tools->Options->ProjectsAndSolutions->VC++ Directories
- Jesli podczas kompilacji wyskoczy blad w stylu "fatal error LNK1104: cannot open file 'libcp.lib'" zajrzyjcie tutaj -> http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=269777. Biblioteke trzeba potem usunac z kompilacji i wszystko gra
Przy kompilacji uzywalem DirectX SDK 9 December 06. Nebula nie obsluguje DirectX10 AFAIK (SDK nie jest kompatybilny wstecz)
http://svn2.assembla.com/svn/lncp
login i pass takie jak na assembla |
|
|
carnogheel |
Posted: Sun 20:06, 11 Nov 2007 Post subject: |
|
Pierwszy termin i juz zawalony
Winien jest jak zwykle FSM!
BTW: Nebula ma jeden strasznie wredny feature. Przy uruchamianiu resetuje ustawienia windy dotyczace gamma i brightness. Jak sie spotkamy przedyskutujemy jak nalezy zwalczyc zlo (wystarczy wykomentowanie jednej linijki, ale w takim ukladzie tracimy mozliwosc uaktualniania NB2 z SVNa)
FSM shall walk among us forever -> http://nebuladevice.cubik.org/documentation/mangalore/namespaceFSM.shtml |
|
|
carnogheel |
Posted: Fri 10:04, 09 Nov 2007 Post subject: Stworzenie repo projektu |
|
TODO:
- zalozenie SVNa + prawa dostepu
- stworzenie struktury katalogow projektu
- kompilacja Nebuli + solucje do VS2005
- ustalenie i publikacja zasad wspolpracy
termin:
11.11.2007
assigned:
jka |
|
|