www.luntacunt.fora.pl
Luntacunt project
www.luntacunt.fora.pl Forum Index
->
Tips & Tricks
Post a reply
Username
Subject
Message body
Emoticons
View more Emoticons
Font colour:
Default
Dark Red
Red
Orange
Brown
Yellow
Green
Olive
Cyan
Blue
Dark Blue
Indigo
Violet
White
Black
Font size:
Tiny
Small
Normal
Large
Huge
Close Tags
Options
HTML is
OFF
BBCode
is
ON
Smilies are
ON
Disable BBCode in this post
Disable Smilies in this post
Confirmation code: *
All times are GMT + 2 Hours
Select a forum
Team
----------------
Rules
Announcements
Assignments
Forge
Legal / publishing
Tips & Tricks
Pub
Design
----------------
Genre
Technologie
Implementacja
----------------
Schedule
Snapshots
Topic review
Author
Message
carnogheel
Posted: Tue 0:10, 05 Feb 2008
Post subject: nBlender -> Komunikacja pomiędzy blenderem i ND
Jeśli będziecie próbować korzystać z modułu nblender pod blenderem korzystającym z pytona 2.5 (np. Blender 2.45) pamiętajcie o zmianie nazwy Dllki z nblender.dll na nblender.pyd. W przeciwnym wypadku interpreter nie znajdzie modułu nblender.
Jeśli zapoznacie się z możliwościami skryptów z katalogu LNCProject\Game\Ext\nebula2\code\contrib\nblender\scripts wyślijcie jakieś info na forum :)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin