www.luntacunt.fora.pl
Luntacunt project
www.luntacunt.fora.pl Forum Index
->
Assignments
Post a reply
Username
Subject
Message body
Emoticons
View more Emoticons
Font colour:
Default
Dark Red
Red
Orange
Brown
Yellow
Green
Olive
Cyan
Blue
Dark Blue
Indigo
Violet
White
Black
Font size:
Tiny
Small
Normal
Large
Huge
Close Tags
Options
HTML is
OFF
BBCode
is
ON
Smilies are
ON
Disable BBCode in this post
Disable Smilies in this post
Confirmation code: *
All times are GMT + 2 Hours
Select a forum
Team
----------------
Rules
Announcements
Assignments
Forge
Legal / publishing
Tips & Tricks
Pub
Design
----------------
Genre
Technologie
Implementacja
----------------
Schedule
Snapshots
Topic review
Author
Message
carnogheel
Posted: Sun 16:17, 03 Feb 2008
Post subject: TODO - Carnogheel
TODO (R.1) :
- jakieś demo z uruchamianiem animacji (na example objects) (imp)
- komunikacja z serwerem Nebuli (le)
- API blendera (le)
- API do obiektow w nebuli (le)
- eksport animacji z blendera (skrypt pythona + nblender)
GOAL:
mozliwosc eksportu animowanych postaci do gry, dependency do synchronizacji animacji i dźwięku (R.3)
TODO (R.2)
- gui nebuli (konfiguracja + I/O)
GOAL:
mozliwosc zmiany aktywnej animacji, dependency do synchronizacji animacji i dźwięku (R.3)
... a więc po prawie 4 miesiącach mam założenia do R.1, sweet :)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin