www.luntacunt.fora.pl
Luntacunt project
www.luntacunt.fora.pl Forum Index
->
Schedule
Post a reply
Username
Subject
Message body
Emoticons
View more Emoticons
Font colour:
Default
Dark Red
Red
Orange
Brown
Yellow
Green
Olive
Cyan
Blue
Dark Blue
Indigo
Violet
White
Black
Font size:
Tiny
Small
Normal
Large
Huge
Close Tags
Options
HTML is
OFF
BBCode
is
ON
Smilies are
ON
Disable BBCode in this post
Disable Smilies in this post
Confirmation code: *
All times are GMT + 2 Hours
Select a forum
Team
----------------
Rules
Announcements
Assignments
Forge
Legal / publishing
Tips & Tricks
Pub
Design
----------------
Genre
Technologie
Implementacja
----------------
Schedule
Snapshots
Topic review
Author
Message
carnogheel
Posted: Mon 22:29, 12 Nov 2007
Post subject:
Wrzucam okrojona nebule na SVNa. Posiedzi tam dopoki bedziemy mieli dostatecznie duzo miejsca.
przy kompilacji nebuli musicie pamietac o:
- informacje o kompilacji nebuli znajduja sie na:
http://nebuladevice.cubik.org/documentation/nebula2/Nebula2CompilingOSWin32.shtml
- czesc dependencies do NB2 i mangalore sciagnalem i wrzucialem do SVNa, jednak ciagle moze sie zdarzyc ze przy linkowaniu dostaniecie blad o brakiu jakiejs biblioteki. Wtedy info do mnie
- ustawieniu scierzek do includow i libow DXSDK w Tools->Options->ProjectsAndSolutions->VC++ Directories
- Jesli podczas kompilacji wyskoczy blad w stylu "fatal error LNK1104: cannot open file 'libcp.lib'" zajrzyjcie tutaj ->
http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=269777
. Biblioteke trzeba potem usunac z kompilacji i wszystko gra
Przy kompilacji uzywalem DirectX SDK 9 December 06. Nebula nie obsluguje DirectX10 AFAIK (SDK nie jest kompatybilny wstecz)
http://svn2.assembla.com/svn/lncp
login i pass takie jak na assembla
carnogheel
Posted: Sun 20:06, 11 Nov 2007
Post subject:
Pierwszy termin i juz zawalony
Winien jest jak zwykle FSM!
BTW: Nebula ma jeden strasznie wredny feature. Przy uruchamianiu resetuje ustawienia windy dotyczace gamma i brightness. Jak sie spotkamy przedyskutujemy jak nalezy zwalczyc zlo (wystarczy wykomentowanie jednej linijki, ale w takim ukladzie tracimy mozliwosc uaktualniania NB2 z SVNa)
FSM shall walk among us forever ->
http://nebuladevice.cubik.org/documentation/mangalore/namespaceFSM.shtml
carnogheel
Posted: Fri 10:04, 09 Nov 2007
Post subject: Stworzenie repo projektu
TODO:
- zalozenie SVNa + prawa dostepu
- stworzenie struktury katalogow projektu
- kompilacja Nebuli + solucje do VS2005
- ustalenie i publikacja zasad wspolpracy
termin:
11.11.2007
assigned:
jka
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin